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Pass4Testの試験問題集はPDF版とソフト版があります。PDF版の6201.1問題集は印刷されることができ、ソフト版の6201.1問題集はどのパソコンでも使われることもできます。両方の問題集のデモを無料で提供し、ご購入の前に問題集をよく理解することができます。
簡単で便利な購入方法:ご購入を完了するためにわずか2つのステップが必要です。弊社は最速のスピードでお客様のメールボックスに製品をお送りします。あなたはただ電子メールの添付ファイルをダウンロードする必要があります。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合には、メールで社名に記入して頂き送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供します。
弊社の商品をご購入になったことがあるお客様に一年間の無料更新サービスを提供いたします。弊社は毎日問題集が更新されたかどうかを確認しますから、もし更新されたら、弊社は直ちに最新版の6201.1問題集をお客様のメールアドレスに送信いたします。ですから、試験に関連する情報が変わったら、あなたがすぐに知ることができます。弊社はお客様がいつでも最新版のAvaya 6201.1学習教材を持っていることを保証します。
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行き届いたサービス、お客様の立場からの思いやり、高品質の学習教材を提供するのは弊社の目標です。 お客様がご購入の前に、無料で弊社の6201.1試験「Avaya Contact Center on Avaya Aura(TM) Communication Manager and Avaya Call Management System Implementation Exam」のサンプルをダウンロードして試用することができます。PDF版とソフト版の両方がありますから、あなたに最大の便利を捧げます。それに、6201.1試験問題は最新の試験情報に基づいて定期的にアップデートされています。
Avaya Contact Center on Avaya Aura(TM) Communication Manager and Avaya Call Management System Implementation 認定 6201.1 試験問題:
1. Which two statements about scheduling backups with the Timetable feature are true?
(Choose two)
A) Timetable can be used to schedule a LAN backup of the customer's system.
B) Timetable can be used to schedule a LAN backup of the customer's data.
C) A Maintenance Backup Timetable is shipped with the CMS system but it is not scheduled.
D) A Timetable should be scheduled to perform a Maintenance backup when the CMS is feast b
E) A Timetable can be scheduled using CMS Supervisor or ASCII CMS.
2. Click the Exhibit button.
The Quick Credit call center opened at 8 a.m. on the Friday, the day after a holiday By
8:30, the customer service line had received 6 customer complaints all1 stemming from calls to the center the day before. Callers complained that they received the "all agents are busy" recording but regardless how long they waited, were never answered.
What caused callers to be queued even though the Quick Credit call center was closed on the holiday?
A) The holiday was not administered in the holiday tablet
B) The holiday recording was not functioning properly.
C) An agent forgot to log out.
D) The Communication Manager was down.
3. Which Advocate feature allows a customer to prioritize calls queued to a single stall and deliver a tiered service level?
A) Service Objective
B) Dynamic Threshold Adjustment
C) Vector queuing priorities
D) Dynamic Queue Position
4. A customer just upgraded their CMS to release R16 from release Rt4. The switch is release CM4 and is not going to be upgraded to CM 6 until next week When the switch is upgraded, what needs to happen before the link will come up using the CM6 protocol?
A) Both the reporting adjunct the switch and the switch release in the CMS need to be updated
B) Only the reporting adjunct in the switch needs to be changed to R16 CMS.
C) It is not necessary far either the reporting adjunct or the switch release to change.
D) Only the switch release in the CMS needs to be changed to CM6.
5. A company is migrating from R14 CMS with 3 ACDs to R16.1 CMS. They are not using ACD2 any more, so they are not planning to migrate it. Instead they want current ACD3 to be ACD2 on the new system.
How can they achieve this?
A) They need to backup only the two ACDs they want to migrate. The migration procedure on the new system will place them automatically.
B) They need to save each ACD to separate tapes and migrate them one by one to the appropriate ACD spaces.
C) They need to set the ACD they want to migrate, to the ACD spare on the new system on the CMS migration form.
D) They need to involve Avaya Professional Services, as this can not be done with standard migration procedure.
質問と回答:
質問 # 1 正解: C、D | 質問 # 2 正解: A | 質問 # 3 正解: C | 質問 # 4 正解: A | 質問 # 5 正解: B |
Shibata -
Pass4Testの6201.1の問題集を習得して本場試験に合格した。しかも高得点。次は72200Xに挑戦したいと思います!