最新なSalesforce ADM-261問題集(350題)、真実試験の問題を全部にカバー!

Pass4Testは斬新なSalesforce Service Cloud Consultant ADM-261問題集を提供し、それをダウンロードしてから、ADM-261試験をいつ受けても100%に合格できる!一回に不合格すれば全額に返金!

  • 試験コード:ADM-261
  • 試験名称:Service Cloud Administration
  • 問題数:350 問題と回答
  • 最近更新時間:2024-04-14
  • PDF版 Demo
  • PC ソフト版 Demo
  • オンライン版 Demo
  • 価格:12900.00 5999.00  
質問 1:
Universal Containers recently rolled out a Salesforce Knowledge implementation; however, users are finding unreliable and unrelated Knowledge Articles displayed in the Knowledge One widget in the Salesforce Console.
Which two actions should a Consultant recommend to address the lack of quality checking?
Choose 2 answers
A. Enable and configure wildcards for article searches
B. Restrict the ManageArticles user permission
C. Set up an intuitive Data Category hierarchy
D. Require that an article be added when closing a case
正解:B,C

質問 2:
The Universal Containers Contact Center has Customer Support Agents who speak Spanish and wants all cases where Spanish is the preferred language to be handled by these agents in real time. Universal Containers allow customers to contact agents through phone and chat.
Which solution should be implemented to support this?
A. Case Auto-Response Rules
B. Case Assignment Rules
C. Omni-Channel
D. Visual Workflow
正解:C

質問 3:
UCs is implementing Salesforce Knowledge at its contact center. The contact center has a dedicated support team for each product that it supports. Contact center agents should only be able to view articles for the product they support. What solution should a consultant recommend to meet this requirement?
A. Assign team-based profiles to the associated product article types
B. Assign team-based profiles to the associated product data category value
C. Assign team-based roles to theassociated product article types
D. Assign team-based roles to the associated product data category value
正解:D

質問 4:
Which three processes are uses case for Visual Workflow? Choose 3 answers
A. Cross-sell promotions for agents
B. Decision-based troubleshooting for agents
C. Assignment of email to a case queue based on subject
D. Caller verification and creation of a new case
E. Field validation during case creation
正解:A,B,D

質問 5:
KCS (knowledge centered support) what is it? Choose 2Answers
A. Share knowledge with the business partners
B. Standard for managing customer support and delivery
C. Process for creating and maintaining knowledge
D. Method for social media management
正解:A,C

質問 6:
The manager of a large credit card contact center needs to understand how many customers call daily to check their balance without speaking with an agent. Which system would be used to generate the report?
A. Automatic Call Distributor
B. Interactive Voice Response
C. Private Branch Exchange
D. Time and Attendance
正解:B

質問 7:
A contact center manager wants to measure improvements to operations after the implementation of a new workforce management system.
A contact center manager wants to measure improvements to operations after the implementation of a new workforce management system.
Which two metrics can be used to assess the success of the new workforce management system? Choose 2 answers
A. Number of calls offered
B. Schedule adherence
C. Quality monitoring score
D. Agent utilization
正解:B,D

質問 8:
Universal Containers (UC) wants customers to be notified by email when their issue is resolved. The notification should contain a reference link in the form of their case number. The customer should be able to click the link and be redirected to the resolved case in UC's Community. Which three features must be configured to accomplish this? Choose 3 answers
A. Email Template
B. Assignment Rule
C. Email Alert
D. Email Relay
E. Workfl
正解:A,C,E

質問 9:
When a Self Service Portal User adds a Case Comment the following actions take place:
A. A Workflow rules is activated
B. An email is automatically sent to the case owner
C. An Assignment Rule is Activated
D. None of the above
正解:B

一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供します。

弊社の商品をご購入になったことがあるお客様に一年間の無料更新サービスを提供いたします。弊社は毎日問題集が更新されたかどうかを確認しますから、もし更新されたら、弊社は直ちに最新版のADM-261問題集をお客様のメールアドレスに送信いたします。ですから、試験に関連する情報が変わったら、あなたがすぐに知ることができます。弊社はお客様がいつでも最新版のSalesforce ADM-261学習教材を持っていることを保証します。

弊社のADM-261問題集のメリット

Pass4Testの人気IT認定試験問題集は的中率が高くて、100%試験に合格できるように作成されたものです。Pass4Testの問題集はIT専門家が長年の経験を活かして最新のシラバスに従って研究し出した学習教材です。弊社のADM-261問題集は100%の正確率を持っています。弊社のADM-261問題集は多肢選択問題、単一選択問題、ドラッグ とドロップ問題及び穴埋め問題のいくつかの種類を提供しております。

Pass4Testは効率が良い受験法を教えてさしあげます。弊社のADM-261問題集は精確に実際試験の範囲を絞ります。弊社のADM-261問題集を利用すると、試験の準備をするときに時間をたくさん節約することができます。弊社の問題集によって、あなたは試験に関連する専門知識をよく習得し、自分の能力を高めることができます。それだけでなく、弊社のADM-261問題集はあなたがADM-261認定試験に一発合格できることを保証いたします。

行き届いたサービス、お客様の立場からの思いやり、高品質の学習教材を提供するのは弊社の目標です。 お客様がご購入の前に、無料で弊社のADM-261試験「Service Cloud Administration」のサンプルをダウンロードして試用することができます。PDF版とソフト版の両方がありますから、あなたに最大の便利を捧げます。それに、ADM-261試験問題は最新の試験情報に基づいて定期的にアップデートされています。

弊社のService Cloud Consultant問題集を利用すれば必ず試験に合格できます。

Pass4TestのSalesforce ADM-261問題集はIT認定試験に関連する豊富な経験を持っているIT専門家によって研究された最新バージョンの試験参考書です。Salesforce ADM-261問題集は最新のSalesforce ADM-261試験内容を含んでいてヒット率がとても高いです。Pass4TestのSalesforce ADM-261問題集を真剣に勉強する限り、簡単に試験に合格することができます。弊社の問題集は100%の合格率を持っています。これは数え切れない受験者の皆さんに証明されたことです。100%一発合格!失敗一回なら、全額返金を約束します!

弊社は無料でService Cloud Consultant試験のDEMOを提供します。

Pass4Testの試験問題集はPDF版とソフト版があります。PDF版のADM-261問題集は印刷されることができ、ソフト版のADM-261問題集はどのパソコンでも使われることもできます。両方の問題集のデモを無料で提供し、ご購入の前に問題集をよく理解することができます。

簡単で便利な購入方法ご購入を完了するためにわずか2つのステップが必要です。弊社は最速のスピードでお客様のメールボックスに製品をお送りします。あなたはただ電子メールの添付ファイルをダウンロードする必要があります。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合には、メールで社名に記入して頂き送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

Salesforce Service Cloud Administration 認定 ADM-261 試験問題:

1. Universal Containers has activated Email-to-Case functionality to allow customers to correspond with support agents via email. Which options areavailable with Email-to-Case? (Choose 2)

A) Assignment, escalation, and workflow rules are processed on inboundemails
B) Only one inbound email address can be used for Email-to-Case
C) Follow-up emails related to a case will update the case comments
D) Follow-up emails and attachments related to a case are attached to the case


2. The Service Desk at Universal Containers is considering implementing a Service Console and is considering using Lightning Experience. Which three features are available only in Classic? Choose 3 answers

A) Dynamic list updates
B) Keyboard Shortcuts
C) Case hover
D) Multi -monitor support
E) Quick Text


3. At Universal Containers, a support agent dedicated to one customer regularly handles complex integration-related cases. In these cases, the agent collaborates with Universal Containers product development team and the client's system integration. What would theconsultant recommend to expedite the handling of these cases?

A) Create a private Chatter group with customers and invite key individuals to join the group.
B) Build a repository of Knowledge articles related to integration and share it with the customer.
C) Enable Chatter case feed and add product development team members to the case team.
D) Create a related child case and assign the child case to the product development team.


4. The Service Manager at universalContainers manages three teams. Each team provides support for the specific product. Agents have concerns about seeing search results for other products when searching the knowledge base. The service manager originally provided the teams with full access to the articles.
Which solution will ensure each team sees only the relevant article type for their product?

A) Create an article action for each record type and assign them to each team based on their product specialization
B) Create a data category for each product and assign themto each team bases on their product specialization
C) Create a permission set foreach record type and assign them to each team based on their product specialization
D) Create a page layout for each article type and assign them to each team based on their product specialization


5. Which application will allow a client to enable Ideas on a public website?

A) Sites
B) Partner portal
C) Customer portal
D) Self-service portal


質問と回答:

質問 # 1
正解: C、D
質問 # 2
正解: A、B、D
質問 # 3
正解: A
質問 # 4
正解: B
質問 # 5
正解: A

1072 お客様のコメント最新のコメント

小田** - 

まさかの満点で試験を受かりました。やったぜ!
Pass4Testの担当様、本当にありがとうございました。
今回ADM-261を目指しますが、その時はまたよろしくお願いしますね。

Nakamura - 

Pass4Testの問題集はADM-261の試験内容をほとんど網羅しています。試験に合格しました。ありがとうございます。

Kushi - 

このADM-261テキストもやる気がわいてくるような気がします。きっちりとまとまっていてわかりやすかったです。

亀井** - 

ADM-261試験に合格するために、ADM-261問題集を使用するのはショートカットだと言えます。本当によっかた!誰にも適用します。心配しないでください。この問題集を買って、あなたも試験に合格できます。

道休** - 

私にADM-261合格させたPass4Testさん、本当に感謝してます!

鲤沼** - 

SalesforceのおかげでADM-261の試験に合格いたしました、次はPublic-Sector-Solutionsに挑戦行きたいと思います

Goto - 

早速合格者が出だしております。とても有用なADM-261参考書になります。

片瀬** - 

私は先月、Salesforce ADM-261試験参考書でADM-261試験に合格しました。今後、引き続きADM-261試験参考書を利用します。とても有効的な資料です。

藤崎** - 

ADM-261問題集はとてもほうふで、なのにわかりやすかったです。今回の試験には受かる気がします。

Miyake - 

問題自体は難しくないようなのでこれ1冊だけでいけるのではないかと思います。知識をさらに強化して試験に合格しました。

日*铃 - 

ほぼ満点に近い点数でADM-261の試験に合格できた
ADM-261試験に、短期間で一発合格するための試験対策本です。

Misaki - 

私は1日4時間を3日で合格できました。(ぎりぎりでしたが……一応合格なので…笑)試験は暗記が勝負のところがあるので、そこは少し手間かもしれません。

Hayase - 

Pass4TestさんのADM-261問題集を使って独学合格しました。本当に試験対策になっていて、試験に出てくる問題はほぼこの問題集にも出てました。

朝日** - 

Pass4TestのADM-261問題集は有難い商品です。一度試験に合格しました。今後、引き続く参考書を利用します。

麻田** - 

Pass4Testの問題集は試験同様の内容なので、冷静に落ち着いてADM-261試験に臨むことができます。

木村** - 

試験を受け、無事ADM-261合格することが出来ました。前にもPass4TestにPublic-Sector-SolutionsとかSalesforce-AI-Associateを買って全部合格したもん。ここ合格率高ぇな

板谷** - 

この前に商品を購入致しました。今日受験して、無事合格しました。ADM-261合格できるのは何よりです。

Hitoha - 

一部のADM-261問題集は実際の試験とは異なりますが、知識をさらに強化して試験に合格しました。

小岛** - 

Pass4Testのこの一つも問題集で合格に必須な基本的知識を 習得できる構成となっていて、ADM-261試験対策には最高に使いやすいと思います。

渡部** - 

このような完璧なADM-261試験ツールを了解する前に、ADM-261試験に不合格することがある。ADM-261問題集を勉強しようと、合格しました!ありがとうございます。

Wagure - 

問題も解説も良質なので、たくさん問題を解いておきたい方にはおすすめできますね。
しかも試験の問題にも入ていて、高得点で受かりました。

メッセージを送る

あなたのメールアドレスは公開されません。必要な部分に * が付きます。

Pass4Test問題集を選ぶ理由は何でしょうか?

品質保証

Pass4Testは試験内容に応じて作り上げられて、正確に試験の内容を捉え、最新の97%のカバー率の問題集を提供することができます。

一年間の無料アップデート

Pass4Testは一年間で無料更新サービスを提供することができ、認定試験の合格に大変役に立ちます。もし試験内容が変われば、早速お客様にお知らせします。そして、もし更新版がれば、お客様にお送りいたします。

全額返金

お客様に試験資料を提供してあげ、勉強時間は短くても、合格できることを保証いたします。不合格になる場合は、全額返金することを保証いたします。

ご購入の前の試用

Pass4Testは無料でサンプルを提供することができます。無料サンプルのご利用によってで、もっと自信を持って認定試験に合格することができます。